Jak vytvořit kvalitní a efektivní příspěvek na Facebook, Instagram nebo Twitter? Jak a kdy ho publikovat a jak ho dostat k co nejvíce uživatelům? Jednodenní školení je zaměřeno na praktické využití sociálních sítí v marketingu neziskových organizací. Je určeno pro středně pokročilé uživatele sociálních sítí, kteří se chtějí naučit a procvičit si, jak efektivně oslovit lidi, jak plánovat kampaně a jak promovat své aktivity a projekty na sociálních sítích.
Pro středně-mírně pokročilé uživatele
Pro zaměstnance biskupství, Charit a dalších církevních institucí; kněze, jáhny, bohoslovce, řeholníky a řeholnice a další lidi ve službách katolické církve
KDY? úterý 10.ledna 2023
KDE? v Praze na ČBK, Thákurova 3, 2. patro
Jaká jsou specifika jednotlivých sociálních sítí
Základní pravidla komunikace na sociálních sítích - na co je hashtag a kdo je to influencer
Jak vybrat tu správnou síť pro vaši cílovou skupinu
Jak vytvářet kvalitní obsah a budovat komunitu
Tipy na praktické aplikace a on-line grafické editory
Jak pracovat s publikačním plánem
Jak na reklamy na Facebooku
Jak zvládnout krizovou komunikaci
Jen Zápotocký se věnuje content marketingu, analýze kampaní na sociálních sítích, zákaznické péči na sítích a také vede školení v oblasti sociálních médií již přes 10 let. Je spoluzakladatelem agentury Scale, mezi jejíž klienty patří například Colours of Ostrava, Signal festival, Česká filharmonie, Národní divadlo nebo Plzeňský kraj. Ve Scale mají rádi dobrý obsah, který nejen pěkně vypadá, ale taky funguje. A docela se jim to daří. Nejen podle čísel, ale i podle řady marketingových ocenění, která za kampaně na sítích získali.
Pokud máte jakékoliv dotazy k obsahu, obraťte se na pulkrabkova@cirkev.cz.
20.10. 2022, 9:30 - 16:30, Praha
3. 5. 2022, 9.00 - 13.00, Hradec Králové
18. 11. 2021, 9:30 - 16:00, Praha
3. 11. 2020, online
21. 10. 2020, Praha ČBK
29. 11. 2017, 10.00-16.00, Praha - pokročilí
28. 11. 2017, 10.00-16.00, Praha - začátečníci
29. 3. 2017, 9:30-15:30, Praha