Jednodenní školení je zaměřeno na praktické využití sociálních sítí v marketingu neziskových organizací. Je určeno pro pokročilé uživatele sociálních sítí, kteří se chtějí naučit a procvičit si, jak efektivně oslovit lidi, jak plánovat kampaně a jak promovat své aktivity a projekty na sociálních sítích.
Pro pokročilé uživatele a absolventy kurzu Komunikace na sociálních sítích I.
Pro zaměstnance biskupství, Charit a dalších církevních institucí; kněze, jáhny, bohoslovce, řeholníky a řeholnice a další lidi ve službách katolické církve.
V případě zájmu pište na vzdelavani@cirkev.cz.
Účastnický poplatek je 600,- Kč.
S sebou si přineste vlastní notebook a chytrý telefon, abyste si mohli vše vyzkoušet.
Jak pracovat s Business Managerem
Reklama na sociálních sítích a její specifika
Reklamní formáty na Facebooku, Instagramu a dalších sítích
Správce reklam a jeho základní nastavení
Vytváření kampaní a práce s cílovými skupinami
Vlastní publika, FB pixel, remarketing
Jen Zápotocký se věnuje content marketingu, analýze kampaní na sociálních sítích, zákaznické péči na sítích a také vede školení v oblasti sociálních médií již přes 10 let. Je spoluzakladatelem agentury Scale, mezi jejíž klienty patří například Colours of Ostrava, Signal festival, Česká filharmonie, Národní divadlo nebo Plzeňský kraj. Ve Scale mají rádi dobrý obsah, který nejen pěkně vypadá, ale taky funguje. A docela se jim to daří. Nejen podle čísel, ale i podle řady marketingových ocenění, která za kampaně na sítích získali.
Pokud máte jakékoliv dotazy k obsahu, obraťte se na pulkrabkova@cirkev.cz.
27.9. 2022, 9:30 - 16:30, Praha